Artis Malaysia Bicara Seks

Artis Malaysia Bicara Tentang Seks: Mungkin semua dah tahu tentang isu Mila juara AF5 yang lalu mengulas tentang perihal ‘Kembalikan Dara Menggunakan Teknik Laser’ yang ditayangkan di TV3 dalam rancangan Wanita Hari Ini baru-baru ni. DARA Mila telah dipersoalkan. Sedangkan Mila hanya memberi pendapat tentang isu penggunaan laser untuk mengembalikan dara.

Bukannya Mila berkata atau kasi hint yang menunjukkan dia dah tak dara… TAKDE PUN!!!!! Tak pasal-pasal je si Mila ni jadi buat mulut orang. Sian adik cumil kita ni…

Sepatutnya, yang patut dipersoalkan dalam isu ni ialah, kenapa menjemput Mila yang sudah diketahui umum yang dia belum berkahwin lagi? Tiba-tiba penerbit rancangan Wanita Hari Ini boleh pula menjemput Mila untuk sertai forum bicara tentang isu DARA!!! Hek elaaaaa… Padahal, ramai lagi artis-artis yang dah kahwin atau dah janda. Jemput je la diorang untuk beri pendapat, bukannya artis yang belum berkahwin. Lain kali, kalau ada isu berkaitan dengan dara lagi, WHI boleh la jemput akak-akak nyah kasi pendapat pula. Haaa… tengok apa yang terjadi?

At least kalau benda dah terjadi sekali pun, pihak WHI tolong laa back up Mila… Explain sikit kenapa pihak WHI jemput Mila untuk join forum tersebut. Ni buat dekkkkk je biar Mila jadi bahan mulut orang… Ngok ngekkk…. Buta-buta dia kena anaiya….

Betul tak cakap kami??? Kami takde la syok maut kat Mila tu, tapi, kami nampak sangat yang Mila macam jadi mangsa INDIRECTLY.

C’mon, do something laaaa WHI!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails