Artis Pengsan

Artis Malaysia Pengsan: Kesian kepada pelakon veteran kita, Datuk Jamali Shadat yang pengsan di lokasi pengambaran drama Masak Lomak Cili Padi baru-baru ni. Ceritanya berlaku ketika Datuk Jamali Shadat yang sedang menikmati makan malam bersama krew pengambaran selepas shooting di UiTM Shah Alam. Tiba-tiba Datuk Jamali terasa seluruh badannya kebas dan akhirnya dia pengsan (mungkin rebah) di lokasi.

Mengikut laporan doktor, Datuk Jamali dikatakan darahnya naik mendadak. Sebelum ini, Datuk Jamali memang sudah ada penyakit darah tinggi. Penat sangat la tu dekat lokasi… Siang hingga malam, kena cuaca panas… Uisssshhhh, mana larat bagi seorang yang berumur 68 tahun tu……

Kita semua ni, kalau dah tak larat, jangan la paksa-paksa diri nak buat sesuatu benda juga. Lantaklah kalau bos paksa ke, kalau dah tak larat nak dipaksa juga, yang tanggung sakit kita bukannya bos kita… Heheheheehehehhe….

Anyway, Datuk Jamali selepas rebah di lokasi tu, telah dihantar oleh pengurus produksi drama tu ke Pusat Perubatan Darul Ehsan, Shah Alam. Haaaa…. macam tu laaaaa bos!!!! Ada tanggung jawab!!! Alhamdulillah, keadaan Jamali sekarang sudah ok. Cuma ditahan dalam 3 jam saja di Pusat Perubatan tersebut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails